facebook
ZAMKNIJ X

Najczęściej kupowane

Nowe produkty

  • Figi Vena VF-339
    Figi Vena VF-339

    Eleganckie figi producenta Vena, klasyczny krój, przód uszyty z...

    33,90 zł
  • Biustonosz Vena VB-339
    Biustonosz Vena VB-339

    Klasyczna czerń połączona z delikatnymi srebrnymi paseczkami, model...

    90,90 zł
  • Figi Vena VF-345
    Figi Vena VF-345

    Przepiękne figi o klasycznym kroju, środek pokryty delikatnym,...

    35,90 zł
  • Biustonosz Vena VB-345
    Biustonosz Vena VB-345

    Wykonany na kopie znanego niemieckiego producenta Muehlmeier, kopa...

    86,90 zł

Dlaczego my

- fachowe doradztwo w doborze rozmiaru bądź koloru
- atrakcyjne ceny idące w parze z jakością
- bielizna wysokogatunkowa polskich marek
- szeroki wybór rozmiarów

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

Klientowi, który spełnia definicję konsumenta z Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie co najmniej 14 dni. Chyba, że sklep informuje na swojej stronie internetowej że jest to termin dłuższy.

Aby Klient mógł skorzystać z przysługującego mu prawa do zwrotu zobowiązany jest:

- wypełnienie i przesłanie wraz ze zwracanym produktem "Dokumentu zwrotu towaru" do pobrania tutaj:
http://veronabielizna.pl/dokument_zwrotu.pdf
- odesłać produkt z dokumentem zakupu (paragon) w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru na adres:

Verona s.c.
ul. Handlowa 7
15-399 Białystok

Prawo do zwrotu towaru, przysługuje w przypadku produktów które nie znajdują się na stworzonej przez Ustawodawcę liście produktów nie podlegających zwrotowi, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

W przypadku zwrotu Klient zostanie obciążony kosztami zużycia produktów za zmniejszenie wartości rzeczy będących wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W tym celu prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową.

Klient może zostać obciążony kosztami zmniejszenia wartości towaru na skutek uszkodzenia opakowania powstałego również w wyniku nieprawidłowego zapakowania towaru podczas odsyłania produktu do sklepu.

Sklep zwróci Klientowi cenę wraz ewentualnymi potrąceniami zgodnie z obowiązującym prawem, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia odstąpienia od umowy.

Szczegółowe kwestie w materii zwrotu towaru reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy.

Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. w której cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
10. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
11. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.